بررسی استانداردهای حمل و نقل هوایی بین المللی

حمل و نقل هوایی بین المللی پدیده کاملا معمولی را مشخص نمود فرودگاه های موجود، و مقیاس و شدت آنها هر سال رشد میکند. همه خدمات حمل و نقل جدید و جدید حمل و نقل به طور مداوم باز می شود، عمل حمل و نقل اقلام بهبود یافته است. الگوریتم های روشن برای چنین حمل و نقل، از جمله مشخصات آن به شرح زیر می باشد:

محموله حمل و نقل هوایی یک هواپیمای مسافربری را همراه با چمدان کسانی که در هواپیما پرواز می کنند، ارائه میدهند؛
تمرین کالاهای متحرک با استفاده از هواپیمای ترکیبی مجهز به محفظه های خاص حمل و نقل گسترده است.
حجم زیادی از حمل و نقل، به خصوص اگر هواپیما قدرتمند وجود دارد، خیلی از این غول های واقعی وجود دارد (بنابراین، Boeing 747 F معروف می تواند بر روی هیئت مدیره و با وزن 100 تن و بیشتر).
در صورت لزوم، پروازهای حمل و نقل ویژه سازماندهی شده، از جمله منشور، گروه: چنین تکنیک گسترده ای است، در صورت لزوم، کمک به کمک یک فاجعه طبیعی و یا اپیدمی، برای اعمال موقعیت های فراوانی، عملیات نظامی، در موارد اضطراری دیگر.

استانداردهای حمل و نقل هوایی بین المللی چیست؟

منابع اصلی حمل و نقل هوایی بین المللی ایمنی، قابلیت اطمینان و ضمانت تحویل هر محموله به محل مورد نظر میباشد. در هر یک از تمرینکنندگان، این مورد، کشور حمل و نقل هوایی دارای توسعه سیستماتیک خود است، هدف آن گرد و غبار با قوانین مشابه در کشورهای دیگر است. جهت کمتر شدن همه این فرمت های متعدد که اغلب بسیاری از تفاوت های جدی از یکدیگر، به ژنراتور عمومی، متخصصان IATA - سیستم حمل و نقل هوایی بین المللی، باید به ایجاد یک سیستم واحد برای ایمنی ساختارهای هوایی، به دست آورد در سال 2003. این در میان حامل های هوایی به عنوان یک استاندارد بین المللی IOSA شناخته شده است، که وظیفه دارد هر یک بدون استثنا، عضو انجمن را انجام بدهد. این استاندارد از سیستم های مشابه بسیاری از کشورها به دلیل سیستماتیک، به حداقل رساندن خطرات بسته به عامل شخصی، یک سیستم روشن متفاوت می باشد. بازخورد، کاهش هزینه های بیمه و اجاره، به طور قابل توجهی کاهش مقادیر همه نوع چک، تجدید نظر، خواسته های سخت برای کارکنان، مهارت های غیر واقعی و سایر  جنبه ها.

مقررات قانونی و قوانین حمل و نقل هوایی بین المللی

اسناد قانونی اساسی تعریف زمینه حقوقی حمل و نقل هوایی بین المللی، مقررات کنوانسیون های ورشو و مونترال (1999) میباشد. این اسناد پایه ای برای متحد کردن هنجارهای اصلی حمل و نقل بین المللی توسط حمل و نقل هوایی ایجاد می کنند. بر اساس آنها، بسیاری از سایر اسناد نظارتی بین المللی هم ایجاد شده است. آنها قسمت عمده ای از موارد معمول حمل و نقل کالاها، اندازه گیری و گستردگی مسئولیت حامل ها و مشتریان خود را تنظیم میکنند. در حالت ویژه، حامل از مسئولیت از دست دادن یا آسیب آزاد می شود، اگر او موفق به اثبات این شد که این اتفاق افتاد گسل فردی که نیاز به جبران خسارت از حمل و نقل محموله دارد.

یکی از قوانین کلیدی این است که حمل و نقل هوایی بین المللی نباید حمل و نقل را حمل کند که به تروریسم جهانی کمک می کند، خشونت علیه یک فرد و چیزهای مشابه مانند آن: برای مجازات های بسیار سخت قانونی عرضه گردیده است.

حمل و نقل داخلی داخلی- حمل و نقل هوایی که در آن نقطه عزیمت، مقصد و همه توقف های ارائه شده در قلمرو یک دولت واقع شده است. شرایط حمل و نقل داخلی داخلی و مسئولیت حامل توسط قوانین ملی کشور مربوطه کشور مشخص می گردد.

حمل و نقل هوایی بین المللی- حمل و نقل هوایی، که در آن محل خروج و مقصد، صرف نظر از اینکه آیا بیش از حد بار بیش از حد یا شکستن در حمل و نقل وجود دارد، واقع شده است:

· در قلمرو دو کشور؛

· در قلمرو یک دولت، در صورتی که توقف در قلمرو کشورهای دیگر وجود دارد.

حمل و نقل هوایی بین المللی میتواند هر دو تجاری (توسط دادگاه های غیرنظامی برای هزینه) و غیر تجاری (رایگان) باشد.

مسافران، غرفه، محموله و ایمیل را می توان در ترافیک هوایی بین المللی حمل کرد. این حمل و نقل توسط کد هوایی اوکراین، موافقت نامه های دو جانبه و چند جانبه، و همچنین کنوانسیون متحد کردن برخی از قوانین مربوط به بین المللی اداره می شود حمل و نقل هوایی (کنوانسیون ورشو 1929 از پروتکل لاهه 1955، و غیره). پست های حمل و نقل هوایی بین المللی مطابق با قوانین موافقت نامه های پستی بین المللی انجام می گردد.

یک پرواز بین المللی هر پرواز نامیده می شود، که در آن هواپیما از مرزهای دولتی دو یا چند ایالت عبور می کند.

پرواز بر روی خطوط هوایی بین المللی به صورت اعدام آنها به طور منظم طبقه بندی می شود، مطابق با شرایط موافقت نامه های ترافیک هوایی بین ایالت ها و نامنظم، بر اساس مجوز های ویژه برای پروازهای یک بار انجام میشود.

پروازهای منظم مطابق با برنامه منتشر شده برای هواپیماهای Agmeni بر اساس موافقت نامه های ترافیک هوایی بین کشورهای متعاهد انجام شده است. این برنامه مسیر پرواز، نقاط فرود متوسط، زمان خروج و ورود و هر مورد از مسیر، فرکانس حرکت و نوع هواپیما را نشان می دهد. تغییر این شرایط برای اجرای پروازهای منظم می تواند تنها با رضایت متقابل کشورهای متعاهد تولید گردد.

پروازهای نامنظم به صورت همیشگی بر اساس یک بار یا گروه بر اساس یک قطعنامه خاص انجام می شود. آنها به نوبه خود، به طور خاص، ویژه و منشور تقسیم می شوند.

پروازهای اضافیدر همان هواپیمایی به طور منظم انجام می شود، اما با توجه به یک برنامه خاص. پرواز اضافی را می توان با رضایت شریک انجام داد، در صورتی که دانلود را نمی توان با پرواز به طور منظم پرواز کرد. پرواز اضافی اغلب در همان روز به طور منظم انجام می شود، اما در هر صورت نه بعد از 24 ساعت از زمان اجرای یک پرواز منظم که در برنامه پرواز مشخص شده است.

پروازهای ویژهانجام شده با یک کار ویژه در مسیر پروازهای منظم و یک مسیر خاص انجام شده است. به عنوان یک قانون، اجازه انجام پرواز های ویژه توسط کانال های دیپلماتیک درخواست شده است.

پروازهای منشوربر اساس یک قرارداد خاص منشور بین حامل (Freezter) و مشتری (Charterer) بر اساس تجاری انجام می شود. حمل و نقل بر مبنای تجاری نامنظم، حمل و نقل هواپیما نامیده شد.

دسته بندی فوق از پروازهای بین المللی به شکل اعدام پرواز باید با طبقه بندی با هدف پرواز، مطابق با پروازها به پرواز با مقاصد تجاری و غیر تجاری تقسیم شود.

پرواز هواپیما با اهداف تجاری- این پرواز و فرود هواپیما است:

· در برنامه پرواز برنامه ریزی شده یا یک بار قطعنامه، موردی که حامل دارای حقوق تجاری است، صرف نظر از تغییرات در بار هواپیما تجاری؛

· در یک آیتم ارائه نشده توسط یک برنامه یا یک بار قطعنامه (فرودگاه یدکی) با تغییر در دانلود تجاری بدون ادامه پرواز به مقصد با توجه به برنامه.

پرواز هواپیما با اهداف غیر تجاری- این پرواز و فرود هواپیما است:

· به مورد ارائه شده توسط برنامه، اما قبل از / از آن حامل حقوق تجاری (فرود فنی) و بارگذاری تجاری هواپیما بدون تغییر باقی می ماند؛

· در فرودگاه یدکی، با توجه به اینکه بار تجاری بدون تغییر باقی می ماند؛

· هنگام پرواز هواپیما از ادارات دولتی که بار تجاری تجاری را در هیئت مدیره ندارند؛

· در پروازهای جستجو و نجات کشتی؛

· با آزمون تست و آموزش؛

· فرود اجباری کشتی ها به علت سوء عملکرد مواد مادی، در صورت خشونت و یا دلایل دیگر، اما ارائه شده است که دانلود تجاری بدون تغییر می باشد.

سایت منبع:

https://ata-exp.com/fa/111/%D8%A8%D8%B1%D8%B1%D8%B3%DB%8C-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%AF%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AD%D9%85%D9%84-%D9%88-%D9%86%D9%82%D9%84-%D9%87%D9%88%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%A8%DB%8C%D9%86-%D8%A7%D9%84%D9%85%D9%84%D9%84%DB%8C

Comments

Popular posts from this blog

طراحی سایت تبلیغاتی در تهران

باغ کتاب تهران کجاست؟

بررسی شغل های طراحی سایت و اپلیکیشن در شهر تهران